sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

MYYTÄVIÄ KALUSTEITA

Kesäinen tervehdys kahvila-maailmasta. Ilmat ovat olleet ennätyksellisen lämpimiä, ja aurinkoa on riittänyt. Lomailijat ovat varmasti olleet tyytyväisiä näihin olosuhteisiin :) Ja niin olemme myös me, vaikkakin välillä tuntuu että mennään jo hieman liian eksoottisissa lämpölukemissa.

Näin alkaneen kesän kunniaksi laitoimme taas muutamia ihania kalusteita myyntiin. Nämä kaikki (paitsi senkki) ovat nähtävillä Bistrolla, ja hintatiedusteluja ja lisätietoja saa paikanpäällä tai numerosta: 040-7419829.

Mintun vihreähkö vanha kaappi: MYYTY!
Iso ruokapöytä uustuotantoa: MYYTY!
Vanha kaunis senkki: MYYTY!

Rentouttavaa lomaa niille joilla sellainen jo on, ja muille muistutuksen sanana että kyllä se sieltä pian tulee :))
Kannattaa muuten ehdottomasti tulla nauttimaan Italialaisista jäätelöistämme, jos lämpimät herkut eivät näin kuumalla maistu, voin suositella :D


                        
                       

2 kommenttia:

  1. Aivan upeita kaappeja!

    Minulla olisi pieni parannusehdotus La Familleen. Huomasin, että pienoiseksi ongelmaksi tilattaessa tulee se, kun ei oikein tiedä mitä esim. jotkin paninit sisältävät. Kun asiaa kysyy työntekijöiltä niin käy välillä niin etteivät työntekijätkään oikein tiedä koska eivät ole niitä tehneet.

    Ehdottaisinkin, että La Familleen otettaisiin paremmin käyttöön näitä pieniä lappusia pidikkeineen joita jo herkullisten kakkujenkin vierestä löytyy (ei tosin niistäkään kaikista). Tekijä voisi sitten lappuun kirjoittaa, että mitä herkku on ja pääruoka-aineet (esim. paninissa olisi tullut ongelma kasvissyöjälle kun toisessa olikin kinkkua ja toisessa kanaa, eikä se ihan heti selvinnytkään, työntekijöiltäkin kului paljon aikaa asian selvittämiseen, aloin myös miettiä miten pystyisin toimimaan samassa tilanteessa jos minulla olisikin jokin ruoka-aineallergia. Onneksi ei ole, joten voin syödä vaikken ihan kaikkea tietäisikään mitä annos pitää sisällään).

    Nämä pienet informaatiolappuset auttaisivat mukavasti niin asiakkaita kuin työntekijöitäkin, jotka kiireen keskellä joutuvat nytkin vastaamaan asiakkaiden moninaisiin kysymyksiin herkuista ja näiden sisällöistä, ja eihän se ole helppoa jos on juuri tullut töihinkin ja tekijä olisi jo ehtinyt lähteä kotiin. Lapuista huomaisi heti mitä on tilaamassa eikä tarvitse vaivata kiireisiä työntekijöitä.

    -Lilli-

    VastaaPoista
  2. Kiitos vieraanvaraisuudesta, piipahdimme viihtymäss teillä toukokuun alkupuolella ja palvelu & tarjoilut olivat erinomaisia. Piti kehua oikein omassa blogissa: http://pikkutalo.blogspot.com/2011/05/ihana-bistro-tampereella-pannu.html

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi :)